Al doilea eveniment al campaniei nationale “Romania fara acnee” a avut loc in 29 octombrie la sediul Laboratoarelor Thea din Bucuresti. In vila istorica construita la inceput de secol 19 si intr-o atmosfera extrem de eleganta, evenimentul a debutat cu sosirea invitatilor pe covorul rosu si fotografii.
Evenimentula fost organizat intr-un concept restrans la care au luat parte Alexandra Ungureanu – imaginea campaniei, Adina Buzatu, Mirela Vescan, Cristina Cioran, Deea Buzdugan, Gianina Corondan.
„Este foarte complicat atunci când ai o problemă cu tenul și ești constant în lumina reflectoarelor“, spune Alexandra. „Acneea te afectează și la nivel social – erau momente când tot ce îmi doream era să stau în casă și să nu mă vadă nimeni, însă trebuia să merg la tv sau la concerte. Am avut perioade când nu eram sigură pe mine din acest motiv. De aceea, am ales să mă alătur acestei campanii pentru toți cei care au nevoie de ajutor și să le spun că există tratamente și că totul se poate rezolva!“, își încheie Alexandra îndemnul adresat celor foarte tineri, dar și părinților lor.
Campania națională „România fără acnee“ lansată de Laboratoarele Thea și a cărei imagine este Alexandra Ungureanu transmite totodată și mesajul că tratarea acneei prin prevenție este mult mai avantajoasă atât din punct de vedere al timpului necesar de tratament, cât și din punct de vedere financiar.
Cantareata de muzica pop, Alexandra Ungureanu, a acceptat si si-a asumat rolul de imagine a campaniei “Romania fara acnee”. Ea a hotarat sa conduca aceasta campanie timp de 2 ani PRO BONO. Este o alegere venita din experienta vietii si a nenumaratilor ani in care a incercat “sa tina pasul” cu incercarile legate de acneea prin care trecea pielea ei, si toate aceste eforturi s-au soldat aproape fara nici un rezultat pana cand a ajuns la Laboratoarele Thea.
Alexandra isi iubeste publicul enorm si de aceea vede in aceasta campanie o responsabilitate fata de publicul ei si mai ales fata de copii si adolescentii din Romania care au nevoie deo informatie corecta, care sa vina dintr-o sursa de incredere. Copiii nu mai trebuie sa-si piarda copilaria si anii adolescentei ascunzandu-se in casa si cautand solutii pentru problemele pielii .