Astfel, dacă ediția din Vinerea Mare a înregistrat cu 1,1 milioane de telespectatori mai puțin decât cu două ediții înainte, aseară, în prima zi de Paște, PRO TV a mai pierdut 300.000 de telespectatori.
Bilanțul: minus 1,4 milioane de telespectatori pe parcursul ultimele patru ediții ale show-ului de talente, aproximativ 36% sub audiențele cu care a debutat noul sezon al emisiunii.
Pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:15, 3.2 milioane de telespectatori au urmărit Românii au talent în duminica Paștelui, iar în minutul de maximă audiență de la 22:31, 4.2 milioane de români au fost cu ochii pe cel mai iubit show de divertisment din România.
– Spre comparație, ediția din Vinerea Mare a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:30 – 23:02, de peste 3.5 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audiență de la 22:39, de peste 4.4 milioane de telespectatori.
– Cu o săptămână înainte, cea de-a patra ediţie a emisiunii Românii au talent a fost urmărită pe întreaga durată de difuzare, 20:31 – 23:07, de 4.2 milioane de telespectatori, iar în minutul de maximă audiență de la 22:46, de 5 milioane de români.
Cifrele ediției de Paște
Cea de-a şasea ediţie a noului sezon Românii au talent a înregistrat duminică seară la PRO TV 15.5 puncte de rating și 37.5% share în intervalul de difuzare 20:30 – 23:15, pe publicul comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, iar postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 4.9 puncte de rating și 11.8% share.
La nivelul publicului din mediul urban, PRO TV a condus cu 14.8 puncte de rating și 31.0% share, pe când următorul post clasat a înregistrat o audiență medie de 4.8 puncte de rating și 10.2% share.
La nivel național, PRO TV a avut o audiență medie de 17.3 puncte de rating și 33.9% share, locul secund înregistrând 5.0 puncte de rating și 9.9% share.