Home ACTUALITATE Doi români, afacere de success în inima Italiei

Doi români, afacere de success în inima Italiei

by Mirela Dinica
0 comment

Poate exista un moment în care o dorință prinde viață și se împlinește. Ghinea Ionel, partener și co-manager alături de Fabio al structurii „I Passeggi”, provine, deși tânăr, dintr-o bună experiență în sectorul ospitalității. După școlarizarea obligatorie în România, a început să lucreze la croaziere pe mare. Apoi s-a mutat în Italia cu jobul, unde a început experiențe în diferite structuri hoteliere cu sarcini diferite.

Printr-o cunoștință, a venit la Fano și s-a îndrăgostit imediat de acest oraș pentru viabilitatea, ospitalitatea, marea și istoria culturală și artistică bogată. Și nu mai vorbim de armonia teritoriului său tipic și a bucătăriei sale tradiționale.

„I Passeggi”, la un pas de toate atracțiile turistice

 

Realitatea pensiunii „I Passeggi” s-a născut din ideea de a experimenta antreprenoriatul tinerilor și din dorința de a face cunoscute și de a arăta frumusețile și particularitățile zonei și ale acestui vechi oraș roman. În Fano, vizitele la Curtea Rocca și Malatesta, Arcul lui Augustus, bastionul Sangallo, zidurile orașului, săpăturile vitruviene, bogatul muzeu, variata Pinacotecă și bisericile și bazilicele prețioase rămân de neratat.

O expresie faimoasă spune: – „Nu oamenii călătoresc, ci călătoriile care îi fac pe oameni”.

De aici s-a creat spontan ideea de a face din structura „I Passeggi” o călătorie specială în apartenența la loc, în primire, în ospitalitate, precum și în atracțiile din zona înconjurătoare. Aceasta include și colaborarea cu companiile locale de vin și produse tipice, cu magazine artizanale, cu restaurante tipice și cu artiști mai mult sau mai puțin emergenți. Avantajele oferite de Structura „I Passeggi” provin din amplasarea sa: la câțiva pași de parcul mic și lung al orașului (numit „I Passeggi”) care poate permite, atât pe jos, cât și cu bicicleta, să ajungă cu ușurință la Arco d ‘ Augusto și centrul istoric.

„I Passeggi” vrea să reprezinte un mic refugiu de lucruri „frumoase” și locale începând de la oaspete, făcându-l să se simtă ca acasă și oferindu-i servicii de bun venit cu o prezență și sfaturi continue.

Citeste si

Leave a Comment