Platforma creată de MullenLowe dezvăluie un adevăr de produs infailibil – acela că Gerovital Plant este aliatul numărul 1 al româncelor când vine vorba de frumusețe.
Dincolo de faptul că produsele Farmec sunt alături de românce de decenii, că sunt transmise din generație în generație și totuși reinventate constant, dincolo de faptul că sunt produse în România, după rețete 100% românești, și că probabil nu există româncă să nu își fi îngrijit tenul cu Gerovital, gândul campaniei este substanțial și statistic, crema de față Gerovital Plant fiind unul dintre cele mai bine vândute produse ale companiei Farmec, lansat pe piață în anul 1985.
„Faptul că româncele sunt frumoase nu mai este de mult timp un secret; pe forumuri, în studii internaționale, în poveștile celor care ne vizitează țara, oriunde se vorbește despre România se menționează acest deja laitmotiv al frumuseții femeilor noastre. Și cum cea mai frecventă întrebare adresată unei femei frumoase este <Care este secretul tău?>, ne-am gândit că a sosit momentul să și răspundem la această întrebare J. Cam așa s-a creionat gândul acestei platforme și suntem foarte fericiți de întâlnirea acestui teritoriu cu brandul Gerovital, fără dar și poate brandul cel mai legitimat să construiască pe acest teritoriu”, declară Manuela Gogu, Creative Integration Director MullenLowe.
Campania se desfășoară în perioada 8 aprilie – 22 mai și este prilejuită de relansarea gamei Gerovital Plant într-o nouă formulă, dezvoltată de cercetătorii de la Cluj – cu ulei organic din floare de mac și, ca de obicei, fără conservanți.
„Am pornit la drum căutând o platformă creativă pentru a comunica relansarea gamei Gerovital Plant. Am simțit, însă, că este momentul oportun să glisăm mai puternic în zona emoțională; rațional, produsele noastre sunt validate zi de zi de milioanele de românce care le folosesc, nu mai este niciun dubiu că produsele Gerovital Plant sunt foarte bune și iubite. Așa că, prin această platformă de comunicare, trecem la următorul nivel al relației noastre cu consumatoarele: ne-am propus și credem cu tărie că am reușit să identificăm împreună cu MullenLowe un spațiu de brand relevant, pe marginea căruia vom putea construi un dialog valoros multă vreme de-acum înainte”, afirmă Ioana Borza, Marketing Manager, Farmec.