Pentru a sărbători Colecţia de Primăvară 2017, PANDORA lansează conceptul DO – o nouă campanie complexă, care le va inspira pe femei să fie sincere în legătură cu cine sunt şi cu lucrurile în care cred. PANDORA pune accentul pe arta şi măiestria bijutierilor, pe înalta calitate şi pe responsabilitatea socială.
„PANDORA este un brand care preţuieşte transparenţa de peste 30 de ani, oferind autenticitate şi dedicare în acţiunile noastre de a ne îmbunătăţi pe noi şi pe ceilalţi. Campania DO şi noile noastre colecţii reprezintă o celebrare a acestor valori, aducând acest etos în prim-plan şi asigurându-se că, împreună, facem ceea ce ne dorim cu adevărat”, explică Minna Philipson, Senior Vice President şi Chief Marketing Officer al PANDORA.
Un angajament pentru acţiuni pozitive a stat la baza PANDORA încă de la întemeierea sa din 1982. Compania continuă să facă mai mult în ceea ce priveşte reducerea impactului său asupra mediului şi să promoveze comportamente sustenabile prin susţinerea unor practici conştiente în toate zonele de producţie – de la design, materiale şi lanţul de furnizori la, cel mai important, oameni bine-dispuşi şi sănătoşi.
Bijuteriile PANDORA le ajută pe femei să-şi exprime stilul, să se bucure de viaţă şi să-şi preţuiască sentimentele. „Produsele de Primăvară 2017 sunt strălucitoare, versatile şi puternice, asemeni femeilor. Fiecare piesă este reprezentativă pentru un lucru pozitiv pe care femeile îl pot admira şi în care pot crede, în ceea ce priveşte lucrurile fundamentale, acţiunile şi estetica. Ce aleg exprimă ceva despre ele”, spune Stephen Fairchild, Senior Vice President şi Chief Creative Officer al PANDORA.
Având siguranţa că PANDORA reflectă idealurile comune legate de responsabilitatea socială şi de mediu, femei care gândesc la fel vor găsi motivarea în conceptul DO pentru a-şi afirma convingerile. A te simţi mândră că porţi PANDORA nu reprezintă doar reflectarea stilului tău, ci devine un simbol pentru ceva mai important. DO le va inspira pe femei să-şi găsească forţe noi şi hotărârea de a fi sincere în legătură cu cine sunt şi ce înseamnă viaţa pentru ele.
Cuprinzând acţiuni dinamice pe platforme multiple, campania DO prezintă personalităţi care te inspiră, precum Mamé Adjei, antreprenoare şi concurentă la America’s Next Top Model. Fie că sunt mentori pentru tinere, sunt implicate în activităţi umanitare sau conduc afaceri, femeile pline de energie din noua campanie întruchipează atitudinea DO – a face lucrurile care simţi că merită, ajutate de încrederea în sine găsită printr-un stil PANDORA unic.
Susţinând campania DO, brandul de bijuterii a lansat şi materiale video care evidenţiază semnificaţia de a purta bijuterii în concordanţă cu valorile femeilor. Aceste clipuri vor fi o dovadă durabilă a puterii unui colectiv de femei cu principii împărtăşite, care sărbătoresc cine sunt.