Silviu Tolu, cel mai titrat model masculin din România din toate timpurile este noua imagine a brandului IL PASSO, pentru campania toamnă – iarnă 2012/2013. Alături de el, campania o are în centrul atenției și pe Ștefania Ivănescu, revelația modelling-ului autohton.
„Pentru sezonul toamnă – iarnă 2012/2013, ne-am dorit să lucrăm cu două modele IT ale momentului, care să exprime cu succes spiritul brandului IL PASSO și procesul noastru continuu de dezvoltare. Noua campanie este una puternică și de impact, iar Silviu Tolu și Ștefania Ivănescu au fost alegerea perfectă” a declarat Anca Buzatu. Silviu este cel mai de succes model masculin român, fiind inclus în TOP 100 cele mai influente modele ale lumii de către revista CLIENT, pe poziția 28. Cunoscut pentru cele 6 campanii principale consecutive ale brandului GUESS, modelul a realizat de asemenea campanii pentru branduri precum LONGCROFT, sOLIVER, Garnier și DRYKORN. După ce a dominat podiumurile internaționale, colaborând cu clienți precum Christian Dior, Tom Ford, Hermes, Gianfranco Ferre, Donna Karan sau Comme des Garçon, Silviu Tolu reprezintă începând cu acest sezon imaginea bărbatului IL PASSO: puternic și stylish. Partenera sa în campania brandului de pantofi este Ștefania Ivănescu, un rising star al agenției Allure Management, ce a semnat la numai două săptămâni de când a fost descoperită contracte cu două dintre cele mai influente și mai selective agenții din lume: DNA NY și VIVA Paris. Cu o frumusețe a anilor ’80, Ștefania a atras deja atenția unor clienți celebri, fiind selectată în lista scurtă pentru a prezenta în exclusivitate următoarele două colecții Christian Dior și Jil Sander, două dintre cele mai importante evenimente de modă ale anului. Considerată a fi unul dintre cele mai promițătoare modele din România, ea aduce o notă fresh, elegantă și modernă noii campanii IL PASSO.