Reality show-ul „Prodanca & Reghe: Dragoste în prelungiri” este ultima emisiune de top cu care se mândresc producătorii grupului Intact. Emisiunea despre viața familiei Prodan – Reghecampf difuzată la Euforia TV a ridicat nivelul ratingului la 3.5% și este în continuă creștere. Producția se adresează tuturor categoriilor de vârstă, se vinde bine, iar cheia succesului este originalitatea cu care se manifestă protagonista reality show-ului, dar și membrii familiei acesteia.
Dacă pe micile ecrane, telespectatorii încă urmăresc cu sufletul la gură problemele și preocupările agentului FIFA din prima ediție, Ana Maria încheie, în aceste zile, filmările celei de-a doua, și asta după două săptămâni petrecute cu echipa Euforia TV în Las Vegas (SUA).
Odată dat startul celei de-a doua ediții, telespectatorii pot urmări show-ul pe Antena 1, și nu pe Euforia, așa cum erau obișnuiți până acum. Mai mult, surse din jurul grupului Intact spun că producătorii se gândesc să demareze și cea de-a treia ediție a reality-show-ului.